קשיי למידה בכל גיל

לא משנה אם אתה קורא את זה בשביל בנך בן ה-10 או בשבילך בגילאי ה-30, כל זמן הוא זמן טוב לגשת לאבחון דידקטי על מנת לטפל ולשפר את היכולות הלימודיות שלך או של הבן שלך אם אתה חושב שיש לקות למידה המעורבת בעניין ומשפיעה על התפקוד הסדיר בלימודים ובחיים בכלל.

אבחון דידקטי נועד לכולם, לילדים בגן, בבית הספר, לנערים בחטיבת הביניים או בתיכון ואפילו למבוגרים בצבא, באוניברסיטה או בשלבים המאוחרים יותר כשהם כבר עובדים בעבודה מסודרת. קשיים יכולים להופיע בכל גיל! למרות שבדרך כלל שומעים על כך שמדובר במשהו מולד, לפעמים קורה משהו בחיים שגורם לדברים להופיע ולהשפיע עליך יותר מאשר הושפעת על ידיהם בעבר וכתוצאה מכך אתה לא מצליח להתרכז בקריאה או לא מצליח לבצע מטלות כמו שהיית מבצע בעבר. עבור מקרים כאלו יש אבחונים דידקטיים ואבחונים פסיכודידקטיים אשר באמצעותם יגידו לך אנשי מקצוע מוסמכים מה הסיבה לקשיים שלך, איך אפשר להתמודד איתם ומה אפשר לעשות כדי להתבגר עליהם על מנת להמשיך את החיים כסדרם.

עדיף לטפל בקשיים כאלו בהקדם האפשרי על מנת לא לסבול מהם בעתיד ועל מנת שהם לא ישאירו את אותותיהם גם בהמשך, במיוחד לדור הצעיר שיכול לפתח אופי בגללם, דברים כמו דימוי עצמי נמוך או אגרסיביות יכולים להתפתח כתוצאה מאי אבחון בשל היחס של אותם אנשים כלפי עצמם ושל הסביבה כלפיהם.

כתיבת תגובה